världens bästa häst

 

hjärtat.

Emma(ridlärare) kollade Kaledo idag. Han hade inte ont i ryggen, inga sår i munnen och han var inte halt. Då satt hon upp och red lite. Det var alltså inget större fel på honom förutom att han var lite stel. Där av att han har varit jätte konstig. När hon hade ridit igenom honom satte jag upp och red lite. Han har aldrig någonsin varit sådär fin! Ni anar inte hur orolig jag har varit över honom. Nu kan jag äntligen andas ut!
När han var super fin kunde jag lägga fokus på mig och min sits. Tycker faktiskt att min sits har blivit mycket bättre nu. Men den kan bli bättre!
 
Imorgon har jag morgon jour(de andra på bloggen också). Efter det ska jag rida Kaledo, längtar ♥
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback