Marie

Hej, jag heter Marie 15år & rider som sagt också på Luleå Ridklubb. Jag rider 1-2 gånger i veckan, varannan vecka på onsdagar hoppar jag och på torsdagar rider jag vanliga ridlektioner. För det mest sitter jag på min favoritponny Joeri och det är han jag tävlar också. Nu i januari och fram ett tag ska jag hyra Joeri och det gör jag två dagar under helgerna, lördagar och söndagar. När jag inte är i stallet sitter jag oftast vid datan eller lyssnar på Justin Bieber.
Tre bilder på mig och Joeri.
Joeri är en lika fin dressyrponny som hopponny med rätt ryttare. Jag och Joeri tävlar i hoppning då jag inte är så intresserad av att tävla dressyr. Vi tävla upp till LC hoppning eftersom det är det högsta vi får tävla med våra ridskoleponnysar. 2014 kommer bli vårat första riktiga tävlings år tillsammans, jag längtar sjukt mycket.
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback