Julia

Hejsan mitt namn är Julia. Jag rider också på Luleåridklubb. Dock tävlar jag inte på ridskolans ponnyer, utan på storhästarna. Gick upp på storhäst i början av 2013. Helt klart det bästa beslut jag tagit i mitt liv! Innan jag började rida storhäst red jag på ridskolans ponnyer och tävlade dem i hoppning. Första tiden på storhäst var det också hoppning som gällde men nu har jag sadlat om till dressyr.  
 
Alla har en favorit i stallet och för mig är det hästen Kaledo. Han är en valack född 2007. Under 2014 kommer jag och Kaledo träna och tävla tillsammans i dressyr. Det är något jag verkligen ser fram emot, då han är en häst med enorm kapacitet. Det kommer ett presentations inlägg om honom senare.
Bild 1: Kaledo - Bild 2: Jag och Farruco, klubbmästerskapet 2013.
 
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback