Anna

Hej, ni kanske kommer ihåg mig sen tidigare? Men jag tänkte göra en liten presentation för dom som inte gör de!
 
Jag är en 15årig tjej som har hästar och ridning som intresse. Jag rider och tävlar på ridskolans ponnysar samtidigt som jag har min egna pärla.
Ponnyn som jag tävlar just nu heter Gig Saw men brukar kallas för Giggan. Giggan är ett borkfärgad C-ponny sto på 10 år. Jag och Giggan har hunnit med 2 klubbisar och 2 lokala tävlingar tillsammans, jag är väldigt nöjd över vad vi presterat.
Giggan är verkligen en ponny med ett hjärta av guld, hon ställer alltid upp, i alla lägen! Hon skulle aldrig vela någon något ont! 
 
Jag är såå himla glad att just jag fått chansen att tävla världens finaste ponny ♥
Jag och Giggan!
 
Trollstegg eller Trolle som han brukar kallas är min egna häst, han är en gammal travare på 15 år som vi håller på att skola om till ridhäst.
Trolle har en väldigt speciell personlighet och är väldigt envis, men är samtidigt världens charmigaste! ♥
Jag och Trolle kommer inte tävla några lokala tävlingar tillsammans, kanske tävlar någon enstaka dressyrklubbis ibland, men inte mer... Trolle har haft en skada i sina framknän sen han var travhäst, därför hoppar vi inte med honom mer...
Jag och Trolle!
 
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback