Hanna

Jag heter Hanna och rider på Luleå Ridklubb som de andra tjejerna, där jag tycker extra mycket om ridskolans Vernell. Hon är en busig c-ponny född 1998, våran väg har varit lite upp och ner men det är helt klart en ponny jag alltid har roligt med! Vi tränar både hoppning och dressyr tillsammans men dressyr är det vi satsar mer på. Vi har som högst ridit LC hoppning och LA dressyr, inte med superresultat direkt men ändå lärorikt. Skriver ett lite mer utförligt inlägg om Vernell senare.
 
Förutom Vernell har jag en skötponny som heter Mondeo, han är privatägd och någon jag också kommer nämna en del på bloggen.
Under 2014 är tanken att jag och Vernell ska komma ut på de lokala dressyrbanorna tillsammans och ha roligt!

Mitt andra stora intresse är att fotografera. Har en Nikon D7000 med varierande objektiv som jag fotar med då och då när chansen ges. Går även andra året på media-programmet så lär mig en hel del om foto och kameror på skoltid.
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback