Tävlingshelg

Har varit i stallet hela fredagen, lördagen och nästan hela söndagen också. Är det tävling så är det, är jättetrött men längtar verkligen till nästa gång!
Igår red jag två klasser, LB:1 och LA:1. Vernell var spänd men samtidigt pigg, vilket jag tyckte var ganska skönt för tycker det är lättare att rida då än om hon är seg. Fick i alla fall jättebra känsla i båda klasserna och i LB:n red jag på ungefär 66,7% och i LA:n på ungefär 58,8% så slog mitt egna procentrekord i de klasserna. Kändes jättekul!
 
Idag var hon lite segare och degigare men fick ändå en ganska bra känsla men är supernöjd över den också, red LB:1 och slutade på ungefär 65,3%.
foto Simone Sjöström
Känns bra inför tävlingarna i år, ska bli kul att se hur Vernell reagerar på ett annat ställe! Längtar! :)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback