Tävlingen

Hej, i lördags var vi i Boden att tävla. Giggan skötte sog jätte bra och är jätte nöjd över henne. 

Framridningen till LD:n kändes helt ok, kände så att hon var med mig osv. 
På banan var hon jätte fin, nollade den klassen och fick en rosett.

Till LD+ red jag inte fram så jätte mycket, hoppade räcket och oxern 1 gång. 
Inne på banan var hon jätte fin, nollade och gick ut och väntade på omhoppningen. 
Alla i mitt lag nollade, så de stod mellan oss och 2 andra lag.
Hoppade inte fram nånting till omhoppningen.
Inne på banan blev hon lite busig när jag skulle fatta galopp så jag flög av. 
Hann inte rida genom starten så hoppade upp och hoppade omhoppningen. 
Nollade men fick ingen placering.
Laget kom 3:a alltså just utanför placering men är jätte nöjd med tanke på att vi bara har ridskolehästar och dom andra lagen har med privatahästar.

Är jätte nöjd över tävlingen ich längtar jättemycket till nästa!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback