söndag

Idag hade jag morgonjour med stallvärdinnorna...ingen sovmorgon denna helgen, tur det är lov nu! 

Imorgon är det ridlektion, står hoppning på planeringen men hoppas jag kan rida lite dressyr över bommar med Vernell, annars hoppar jag säkert någon annan häst :) Kan också vara kul ibland! 
torsdag kommer jag rida i Maries ridgrupp, hoppas på Vernell då det är tävling lördag och söndag. Längtar jättemycket till dressyrtävlingen nu, det var askul att hopptävla men dressyren är mer vår grej!
foto Lotta Gunnarsson

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade inte alla ni på bloggen kunnat ha en stor frågestund? :) eller kanske skaffat en blovrespone eller något liknande!

2014-03-03 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback