Resultat - klubbis

Jag och Vernell hoppade ju 70cm, vilket är LD för oss. Fick jättebra känsla när jag hoppade fram, tog ett på räcket och ett på oxern. Så skulle jag gå banan, innan jag skulle gå och vänta på min tur travade jag igång henne igen och tog ytterligare språng på räcket...haha det fulaste någonsin. Hade inte speciellt bra känsla då meeen ville spara till banan, och hur hon än är på framhoppningen så är det helt annorlunda på banan, så orkade inte lägga någon energi på hur det kändes där.
 
På banan gick vi omkring när ekipaget innan körde och sen galopperade jag igång, hon var suuuperfin och framåt. Vi har ju inte hoppat enda sen Boden, så hon kanske blev lite lycklig när det fanns hinder där inne haha. När vi kom till omhoppning så försökte jag ta lite snävare svängar, det viktigaste är just nu att nolla men bara för det kan man inte såsa på huur mycket som helst. 0/0 och är jättejätteglad över det!
Foto Julia Sjögren. Om man är duktig får man godis ♥
 
Om jag tyckte att 2013 var roligaste någonsin så är 2014 mitt drömår!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback