helgen

Vad händer i helgen? imorgon(lördag) tar jag en BEHÖVD sovmorgon. Vilar upp mig under dagen och sedan åker jag till stallet för att rida på kvällen. Men jag ska inte rida på Kaledo. Han ska istället hoppa sin första klubbtävling, lillen. Hästen jag ska rida är ridskolans Trombino. Han är så trevlig så det bli kul! :)
 
På söndag har jag stalljour och Kaledo ska ridas. Tror det blir ett lite lugnare pass beroende på hur han känns, vill inte pressa honom för mycket om det skulle vara så att han är lite tjött efter hoppningen. Jobbar då hellre mycket lösgörande och för att få en bra känsla. Vi får se helt enkelt!
 
Kolla in de här bilderna på oss(överta älds - understa ny). Notera de extrema förbättringarna: 1. Handens position, 2. Min sits, 3. Min blick, 4. Formen på Kaledo och 5. Kaledos hull, han har lagt på sig mer. Kan då säga att det till och med har hänt en massa sedan den understa bilden togs. Det känns så himla bra att det går framåt för oss och ännu bättre att det faktiskt syns. Det är ju det som är poängen. :)
/Julia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback