fullt upp

jäklar vad bloggen står stilla. Vi har tappat gnistan lite kan man säga.
Idag har jag i alla fall varit i stallet hela dagen. Först red jag Ferro och han var jätte fin, allt slit har äntligen
börjat ge resultat♥
 
Sedan red jag lektion på hästen Lancelot. Red på hackamoore... hatar verkligen detta bett. Jag var nära att ge upp i början, men jag fortsatte och tycker att han blev rätt så fin till slut. För att vara på hack. Hade jag fått 30 min till skulle han blivit ännu bättre!
 
Sist och inte minst gjorde jag iordning lite inför imorgon. Jag och Kaledo jag ju debutera!! Vi ska rida LC:1 på lördag och LB:2 på söndag. Det känns bra inför helgen, riktigt bra!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback