Boden 1/3

Tävlade som sagt i Boden igår, är nöjd över båden mig och Joeri.
I Ld (cleround), nollade vi. Hade inte jätte bra känsla hela banan. Han vart lite oräker då och då men om jag höll om med benen hoppade han jätte bra.
I Ld+5 hade jag super bra känsla hela banan, galoppen satt verkligen jätte bra och jag kunde korta honom och länga honom hur jag ville. Vägen till sista hindre vart jätte dålig och jag ''jagade'' på han lite för mycket och då vart det tyvärr ett stop som jag så klart tar på mig.
Är iallafall jätte nöjd med gårdagens starter med tanke på hur dåligt det gick i onsdags på hoppträningen.
Fick inte med hela runda på film för att min mobil är helt konstig..
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback