bäbis är bäst


tävlingen idag: Kaledo var jätte fin på framridningen lite pigg faktiskt. Sedan kom vi in på banan, utan spö(såklart). Han dog, fick inte fram honom för fem öre. Men det är hans sätt att spänna sig. Såklart slarvade jag en hel del också. Men men det är Kaledos allra första tävling, min första lokala med storhäst och våran första tillsammans. Haha mycket debut blev det nu. Han är ju trots allt ung och oerfaren, jag också. Men det känns som att framtiden är ljus med min lilla valp♥
Men imorgon tar vi nya tag och då sätter jag på mig sporrarna. Är mer än taggad!
/Julia

Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Sååå snygg!

Svar: Ja visst är han!! :)
Luleåryttare lrk

2014-03-08 @ 22:23:57
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback