Vecka 4

Måndag, idag: Jag ska bara stanna hemma och plugga,plugga.. Är sjukt stressad har hur mycket som är gjort, som ska vara gjort den här veckan, vet inte ens vart jag ska börja.
Tisdag: Samma här hemma och plugga så mycket som möjligt..
Onsdag: ingen hoppning den här vecka ju, nästa tur efter som jag har så mycket läxor att gör som kommer bli att stanna hemma och göra dom.. tråååk.
Torsdag: Plugga de sista först, sen fara en svänga till stallet och tillbaka bara för att rida och puss på Joeri.
Fredag: Skol veckan över och jag får väl hoppas på att jag känner mig nöjd med mitt prov jag kommer ha gjort och min raport jag lämnat in.. Efter skolan far jag kanske till stallet eller hem till datan.
Lördag-Söndag: Rida Joeri, vill mest rida ut eller på plan så hoppas underlaget tillåter.
Bilden är får en hoppträning med fina Bellson ♥♥
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback