världens bästa Kaledo

Är hemma efter en super bra dag. Först stallet, red Kaldeo i kalla ridhuset då varma var uppbokat. Det var väldigt fullt i ridhuset, men gjorde det bästa av situationen. Jag är bara arg på mig själv efter idag, Kaldeo, han går alltid som en klocka och gör det han ska. JAG måste b.la. träna på att INTE rida på innertygeln, utan på YTTER. Men det kommer, och det blev en aning bättre i slutet av passet.
 
Hanna var snäll och filmade när jag red. Ska bara ladda upp dom på datorn så får ni också se.
finaste♥♥♥
Är nyss hemkommen från Lova, där Hanna också var. Vi såg på film och pratade, mysigt♥ Nu ska jag ladda upp inför morgondagen, upp till stallet tidigt för att rida innan det blir fullt i ridhuset...
 
/Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback