Under tiden

Under tiden då vi inte bloggat har det ju hänt ganska mycket.
 
Jag har tävlat två lokala tävlingar med 6 starter, luleåryttarförening och luleåridklubb kuriren spelen.
luleåryttarförening tävlingen tävlade jag Joeri två starter, två dag 1 & en start dag 2. Alla starter gick jätte bra den helgen kom två i båda klasserna dag 1, dag 2 var han inte helt igång och peta första...
Efter den tävlingen har jag inte hoppat Joeri någonting, jag har hoppat Bella nästa hela tiden.
 
Tävlade även henne sista tävlingen som var kuriren spelen i båden dressyr & hoppning. Dressyren vill jag inte prata om, dressyr är varken min eller Bellas starka sida. Men i hoppningen gick det bättre hoppade en LD+5 och en LC. Första klassen vann vi, väldigt nöjd över våran runda tog korta men schyssta vägar. Andra klassen rev hon andra hindret men hon hoppade så bra på dom andra hindrena så vart ändå super nöjd med den rundan.
Film från båda tävlingarna.
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback