Tiden går FÖR fort

Idag har jag inget bestämt, hade behövt ta mig ut till Hööks för att införskaffa mig ett helt dressyrspö, vet inte om det är så snyggt att komma på tävling med det jag har nu...behöver också pälsglans. Ikväll kommer jag i alla fall befinna mig i stallet, de första ridlektionerna för 2014 drar igång och ska titta på Maries som slutar kl. 20.

Känns som att lovet knappt börjat, och snart är det slut...vill göra massa saker samtidigt, så många idéer så lite tid. Det här året ska jag fota, ska fota mycket. Igår tittade jag igenom sommarbilderna från förra året och det är så galet roligt. Händelser som jag inte mindes först kommer man ihåg så fort man ser bilderna. Alltså tiden går för fort, innan jag ens hinner blinka kommer vi ha bytt år flera gånger om. 
Jag och Vernell i somras...som var typ nyss?
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

Fina bilder iallafall!! :)

2014-01-02 @ 14:07:27
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback