Svettig ponny

På ridlektionen idag Red vi lite öppna. I början av passet kändes han väldigt tung i handen samma som i söndags, men idag red jag ju för instruktör hela passet och då kan Maria säga hela tide vad jag skulle göra för att få han att inte gå på bogarna och va tung i handen. När vi gjorde öppna gjorde Joeri precis som jag sa han lyssnade jätte bra. Sen gjorde vi två ökningar snett igenom och på först ökningen tog värken jag eller Joeri i tillräkligt mycket men den andra satt vi ganska bra. Är väldigt nöjd med det här passet om jag jämför med i söndags. Han vart väldigt svettig han har hur tjock päls som helst och hade helst velat raka han...
Är väldigt suger på att rida en dressyr klubbis på han bara för att jag vill ser hur det skulle gå då jag typ ridit en dressyr tävling då jag varit nöjd med min ritt, och Joeri är ju så fin så det är bara jag som måste rida.
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback