Sommarbilder

Såg att Emilia som bloggar HÄR hade lagt ut bilder från tävlingar i somras...Det fick mig att längta såå himla mycket till sommaren så jag slänger upp några sommarbilder här nedanför jag med! 
Som sagt, saknar sommar så himla mycket. Är skönt att det än så länge inte varit en speciellt kall vinter, är januari och har än så länge endast varit en eller två riktigt kalla dagar... Jag klagar inte! 
 
Alltså varje sommar har sin story, haha deep men sant, även om den känts värdelös finns det så himla många minnen att titta tillbaka på senare. Sommar 2013 blev det många cykel(äventyr)turer till ridskolehästarnas bete någon mil ifrån där vi bor, en kväll kom vi hem mitt i natten men vi hade verkligen så roligt och minns allt som om det vore igår. 
Ni vet när man får lovet och vet att man har tio veckor framför sig? Ni vet när man är mitt i lovet och en dag är såå seg att en timme är som tre timmar? Jag tror varje år att sommarlovet är långt och kommer ta länge, har lika fel varje gång alltså haha. Well, behöver och vill ha sommarlov nu. Det som får mig att keep going strong är att varje nytt år bjuder på sitt sommarlov, haha men nästan.
 
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Ja på sommarn får man ofta uppleva nya saker :D

SV: Tack! :D Haha... En vit häst är inte jätttepraktiskt men nu är hon nyklippt så väldigt lätt att borsta henne ren. ;)

2014-01-05 @ 20:52:42
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback