snälla söta ni

Oj, ingen av oss har bloggat speciellt bra idag.. Jag har då i alla fall inte varit i stallet idag. Släpade hem ett ton läxor från skolan så jag valde att plugga idag, tråkigt men klokt beslut!
Imorgon rider jag lektion, men eftersom underlaget i ena ridhuset håller på att fixas, ska vi rida ut. Det kommer bli super mysigt och jag ska självklart rida världens finaste Kaledo♥
 


En sak till innan jag avslutar. Snälla, kommentera om det är något speciellt NI vill att vi ska skriva om. Detta för att bloggen ska bli så rolig som möjligt för ER att läsa. Puss
 
/Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ett inlägg om fördelar och nackdelar med ridskola enligt er :)

2014-01-14 @ 15:17:14
URL: http://cazlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback