Ridpassen igår

Mitt internet ville inte samarbeta med mig igår så mitt inlägg publicerades aldrig, men ni får de nu!

Igår for jag till stallet vid 12, red Trolle i kalla ridhuset. Gud så fin han var, allt satt och alla fattningar tog han direkt. Efter galoppen blev han ganska pigg och kickade några gånger men efter lite tjorv blev han hur fin som helst. 
Jag skulle vilja att underlaget ute bli bättre så Trolle kan få fara ut och galoppera av sig lite grann, de känns som att sitta på en bomb just nu..

På ridlektionen var inte Giggan med så valde att rida Avicii, han var faktiskt väldigt fin mot vad jag trodde han skulle vara. Lucca var sjuk så Maria var tvungen att ringa veterinär osv så vi red utan ridlärare. Tycker de är lite svårt att veta vad man ska göra men är väldigt nöjd ändå!
Ni får en bild på avicii!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback