Ridpass och dagen

Sista lovdagen idag och ska bara chilla och tagga (inte) upp för vårterminen 2014. Ikväll ska jag göra ett schema för allt, och det ska följas. Har blivit brutalt duktig på att välja mer oviktiga saker i första hand och glömt bort det viktigare, dvs är ganska duktig på sistaminutenplugg, och ångrar mig lika mycket varje gång haha flyt. 

Igår red jag i alla fall Vernell och man märker att det har varit jullov för dom också, både hon och jag var lite sega på arbete haha. Vet vad jag ska träna lite extra på under den här terminen så det känns bra inför 2014! Anmälde mig även till en dressyrklubbis i slutet av januari, kommer rida en klass och valde LA:1. Hatar det programmet för att jag tycker att det är så svårt men om vi ska rida på godkänt någon gång så måste vi rida det, för det SKA gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback