Ridpass, Joeri

Idag red jag ju ridlektion, red Joeri som vanligt. Ibörjan var det lite stressigt och jag har ju inte ridit dressyr på Joeri på typ två veckor så han kändes lite oriden. Men efter ett tag började det kännas bätte gjorde lite skänkelvikning i trav . Efter de tog jag några galopper först kändes han lite stel och spänd. Tränade lite halter och igångsättningar efter det tog jag lite mera galopp och då var han superduper fin, helt av spänd och då gjorde jag lite öka, minska, öka, minska. Jag är iallafall super nöjd med passet idag, han är så fin ♥
Han var verkligen jätte svettig efter passet och behöver rakas, men jag sköljde av han och kan han lite morötter ♥
//Marie

Kommentarer
Postat av: Liv

Vilken fin blogg du har! :)

2014-01-25 @ 13:50:14
URL: http://livaspebo.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback