Rida b-ponny

Visste ni att jag red b-ponny för bara några dagar sen? Haha hur knas? Det var i alla fall hur himla roligt som helst, var länge sen jag red dressyr på Bon Bon, tre-fyra år kanske? Minns hur svårt det var då, har alltid velat testa igen nu när man kan mer.
I alla fall så är det här ridskolan äldre herre Bon Bon som lärt såå många barn att rida. Han behövde röra på sig, tror ni förstår att det inte är någon jag sätter mig på och rider ett stenseriöst dressyrpass på direkt haha. Lite skritt och trav fick han gå, tror han också tyckte att det var skönt att få arbeta lite för när vi blivit lite varm i kläderna blev han mer och mer framåt. Hade jag varit duktig på att rida under den tiden jag faktiskt kunde sitta på så små hästar hade Bon Bon varit favoriten, riktigt rolig ponny ♥ Red på mycket böjt spår för att ställa igenom ordentligt, efteråt fick han en makeover med bad och lite trim som inför tävling.  
Haha dör, hur knäppt är inte det här? Kan med all säkerhet säga att det var sista gången jag satt på b-ponny. 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback