Onsdag

Första skoldagen idag, har inte så mycket att säga om den mer än att det är sjuukt kul att träffa alla klasskompisar igen efter lovet. Har haft så himla mycket i stallet varje dag så vi hade mycket prat att ta igen.

Efter skolan åkte jag ju till stallet och tog hand om Mondeo, sen på kvällen var det ridning med hoppgruppen där jag red Vernell. Vi red nyttiga övningar och även om Vernell har svårt med det där att byta galopp så var hon ändå jätteduktig! Om allt går som jag vill kommer 2014 verkligen bli ett bra år, lääängtar till allt drar igång på riktigt!

Har även haft kontakt med den stora tävlingssektionen angående loggor på min hjälm och ett schabrak som jag har, som tur är får jag rida med båda, hejja! Trodde nästan inte att JW hjälmen skulle gå igenom eftersom att man hört så mycket om att "det är nu alla måste dumpa den hjälmen" så frågade och är såå glad verkligen.
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback