Nu kör vi!

Tanken att vi startat igång bloggen igen är härlig. Det är så mysigt att driva en blogg tillsammans med andra. Hoppas att ni läsare "gamla" läsare tittar in här och ser hur mycket som faktiskt hänt sedan vi splittrades. För att det har hänt mycket, helt sjukt att så pass mycket kan hända på ett år..

Nog om det. Är nu hemma efter några timmar i stallet. Borstade och pysslade på med Kaledo, tog mig även tid till att tvätta hans vita ben med schampoo. Jag måste ju såklart ta hand om honom som den prins han är! Att vara i stallet på lov är nog det bästa, tycker jag iallafall.

Imorgon åker jag ut till Hööks med några andra från stallet, b.la. Hanna. Något jag SKA köpa är vita tävlings damasker och nya sporremmar + sporrskydd. Det kommer säker dimpa ner något annat i påsen också..

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback