Mysig ridtur med hjärtat

Nu är jag äntligen hemma, har ätit middag och sitter vid teven med resten av familjen. Igentligen har jag inte tid för teve tittande, har fortfarande ett ton läxor att göra... men väntar med det till imorgon. 

Red ju som sagt ut på Kaledo idag. Red ut helt själv så tänkte rida på planen. Men tyckte att planen var jätte dålig så for ut i skogen istället. Travade på ordentligt och galopperade på, så att han skulle få sträcka på benen ordentligt. Trodde att Kaledo skulle vara spänd och super pigg. Men icket, han sprang fint på tygeln och lyssnade super på hjälperna, hjärtat.
<3

Har även varit på tävlingssektionsmöte idag. Måste börja gå runt till olika företag och fixa sponsring till hederspriser. Borde igentligen började denna vecka. Men det hinner jag inte. Så får ta det nästa vecka istället.

Nu ska jag börja dra mig mot sängen, så att jag orkar med skolan imorgon. Godnatt!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback