Min dag

Åkte aldrig till Hööks idag utan åkte och hade en riktigt lång dag i stallet. Borstade en hel del på Vernell, och när jag ställde mig framför henne för att prata med en annan tjej så började hon slicka mig i ansiktet. Är hon helt hollo eller? Knas. 
Har varit så dålig på att fota under hela höstterminen så nu har jag tagit tag i det, kameran kom upp i stallet idag!
1. Kantor, en av klubbens nyaste ridskoleponnysar. 2. Kaledo, han som Julia brukar ta hand om, även det en ny ridskolehäst. 3. Lotus/Lotta. 4. Marie och Joeri.
 
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv. HAHA ja visst är hon! Fluffyfluffy ;-)
Fin blogg ni har!

2014-01-02 @ 22:41:21
URL: http://isisowner.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback