Mål och önskningar 2014

Året 2013 så gick jag in med att jag ville fortsätta rida LC programmen över godkänt, starta någon LB ifall jag kände för det men i övrigt köra på som vanligt. Vågade inte stoppa upp mål för att jag var rädd att jag inte skulle klara dom. 
 
Inför 2014 har jag ett enda mål som jag verkligen, verkligen vill klara. Det är att rida över 60% i LA:1. Jag vet att det kommer vara svårt att sätta den, men jag tror på att vi kan fixa det. Ska ta alla möjligheter jag får till att rida igenom programmet, kommer fokusera på lektionerna för att få saker att falla på plats. Idag är vi inte i närheten men jag tror verkligen på att vi kan klara det, och det är mitt största mål.
Förutom det har jag även önskningar om att jag och Vernell kommer kunna hoppa en bana på tävling utan att hon stannar, det gick som på räls förut om man jämför med nu... 
Jag måste bli mer fokuserad på tävling och kaaaanske länga lädrena något hål? Stackars Vernell måste ha blivit helt tossig i huvudet, trodde att vi sadlat om till monté helt plötsligt!

VAD ÄR ERAT STÖRSTA MÅL I ÅR?

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback