lång dag..

Min dag började 07.00 i stallet(en tjej om jobbar i stallet vanligtvis är sjuk så hoppade in istället för henne). Jobbade tre timmar, alltså till 10. När jag slutat tog jag in Ferro(min sköthäst, kommer ett inlägg om honom) red honom i varma ridhuset. Har inga kommentarer på hur ridpasset gick, Ferro är Ferro så jag får vara nöjd över det lilla jag får ibland... Tur han är söt i alla fall..♥
 
Red även lektion idag, rider varje tisdag och varannan fredag. Red Kaledo. Det gick jättejätte bra! Vi red på volten idag, tränade lite på att ha hästarna utåt och vanligt ställda. Det var lite mjukis ridning vi red inte hela lektionen heller då hästarna också haft jullov. Kaledo blev väldigt trött och blöt i svett..  lillen..♥
 
Ska för övrigt börja hyra Kaledo från och med imorgon, så jag kommer rida honom varje helg.
 
 
/Julia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Sv.; ahha ja :') allt bra med dig?

2014-01-04 @ 09:48:32
URL: http://Http://amandablomkvists.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback