Klubbtävling imorgon!

Direkt efter skolan ska jag till stallet och pyssla med Vernell när hon har gått klart sina lektioner. Hon ska knoppas och bli borstad, och senare på kvällen ska jag bygga dressyrstaket. Imorgon är det ju dressyrklubbis, årets första tävling.
I alla fall så kommer jag ha mina vanliga ridkläder men Vernell kommer i alla fall få vara superfin, ska inviga mitt nya fina dressyrschabrak! 
Är så himla glad, kommer rida först av alla de som ska tävla Verris. Var länge sen jag fick rida fram själv, förra klubbisen fick jag ett ekipage att rida fram på...tror ni jag fick henne där jag ville? Plus att hon var gode trött, och lyckosten jag skulle ju rida ytterligare en klass efter det ha-ha. Men men, kan väll vara bra att testa det också! Måste älska livet som ridskoleryttare<333 
Imorgon ska jag i alla fall göra mitt bästa och hoppas Vernell vill vara med mig :)
/Hanna


Kommentarer
Postat av: saga

Gud vilket snyggt schabrak! *.*

2014-01-26 @ 14:54:53
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback