Inköp

Åkte till Hööks idag istället, vaknade i morse och hade verkligen ingenting att göra så smsade Anna och vi bestämde att vi skulle åka ut till Storheden. Vi gick på de flesta affärer och jag fick med mig det jag tänkt, + lite till. Blev aldrig något nytt dressyrspö, ville inte lägga pengarna på det när det jag äger faktiskt funkar haha :)
Köpte en mjuk borste, pälsglans, två eltejpar (en färg till de svarta lindorna och en till de vita), extra silikonsnoddar är alltid bra att ha, nya hörlurar (har stora urbanears men vill ha ett par små att kunna ha i moppehjälmen till våren), microfiber"svamp", paraply, hänglås och en lila hööks-påse att ha saker i till tävling. Tror ni jag gillar lila eller? Finns det färger att välja mellan på saker jag vill köpa så blir det lila. Har hänt att jag köpt vissa saker bara för att de är lila haha, finfärgen
//Hanna

Kommentarer
Postat av: EMMA

fin blogg! :)
sv: hahah, ja visst är hon :) tack!

2014-01-03 @ 17:49:29
URL: http://emmach.blogg.se
Postat av: Erika

Sv.
Hon är galen. ;)

2014-01-03 @ 18:03:13
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback