Helg

I morse kl 8.20 var jag i stallet och bytte om. Efter de gick jag och mockade åt Joeri, sen tog jag in han och började borsta. Red barbacka ute i skogen, i börja vill han inte gå någon stans han stod helt stilla, han gillar inte att gå själv i skogen utan någon häst kompis... Men efter ett tag så fick jag igång han i trav, han var super fin kändes verkligen att jag hade ridit igenom han i torsdags ochatt han vilade igår. tog iallafall en lugngalopp upp för backen sen en galopp på raksträckan. Det gick iallafall jätte bra och han var super snäll som vanligt.. Allt i stallet var klart kl 10, då gick jag och kolla när Hanna och Vernell tävlade.
Planen för imorgon är att rida ett dressyr pass i kalla ridhuset, ska träna lite halter och igångsättningar.

Efter stallet åker jag, Anna och tre andra från stallet och åkte slalom :)
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback