Helg

Idag fredag, har inga speciella planer. Vet inte om jag ska fara till stallet ännu, och om jag far dit vet jag inte vad jag ska göra.
 
Imorgon ska jag iallafall dit, ska rida Joeri. Hade varit kul att rida ut i skogen men det går ju inte efter som det är svin halt ute så får jag väl ta och rida inomhus. Samma lördag, men det ska bli kul med lite dressyr..hehe.. Det behöver JAG framförallt. Har köpt en sadelgjord av Linnea som red Joeri tidigare, så nu kan jag rida i dressyr sadeln. Måste bara låna en padd av någon annan häst, har inte någon egen ännu.
 
Ska också prova mina argia lindor som jag vann i sommras på en tävling i Boden, klippa till dom så dom passar.
Två bilder på mig och Joeri igår från ridlektionen.
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback