Hej

Förlåt för att jag inte tagit mig tid och bloggat på tre dagar, men har varit sjukt ''grinig''. I söndags red ja ju som sagt Joeri, red ett dressyr pass.. Gick inte alls bra, sämsta någon sin typ. I början var han bara tung i handen och då fick jag hjälp av Lena och då gick det mycket bättre. Mennär onh hade gått började han typ tjura för att direkt jag skulle sätte han i jbb typ göra sjänkelvikning eller stannade han helt och stod helt stilla.... I allafall inte ett bra pass. Hoppas han är på bättre humör idag, eller lite piggare och starkare för idag är det hoppning, hoppas vi hoppar någon då man måste tänka mycket det är alltid kul och lärorikt!!
Bella är alltid så fin och snäll att hoppa, saknar ♥ sessan
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback