gårdagens hoppning

Vi hade ju hoppning igår, hoppade ju som vanligt Joeri. Blev exakt som ag ville en övning som man var tvungen att tänka mycket när man red, det var en super kul övning och den övningen passade bra till både mig och Joeri då Joeri har väldigt svårt för att korta sin galopp. Vi red över några galoppbommar, sen hoppade vi en ''linje'' med flera hinder på rad. Joeri skötte sig jätte bra, det gick iallfall bättre den här gången jag sög mera mot hindrena nu.
Nathalie filmade dom sista sprången och här är två bilder från filmen.
Ska också prata med min ridlärare idag om jag kan hoppa i helgen, dom ska ha banhoppning med tävlingshindrena så det hade varit väldigt kul att vara med och bra träning. Men det är inte säker ännu vi får se!
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback