Fredag!

Lika härligt med fredag varje gång alltså. Kunna gå hem och känna att skolveckan är över, bästa känslan!
Har som vanligt inga större planer inför helgen, imorgon ska i alla fall jag, Anna och en till tjej från stallet tolka med Trolle. Så himla roligt! Har gjort det en gång tidigare och då var det som solvalla med oss på madrass bakom, haha, det gick helt sinnes fort. 
Det är hoppkurs i stallet också och efter det är det Linda Heed-träningar har jag för mig? Hoppas det, man lär sig så mycket när man tittar på hennes lektioner även om man bara står på läktaren :)
Haha, jag och Trolle 2012 när jag fick skritta av. Den stora frågan är ju vad jag håller på med??
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback