Första skoldagen...

Första skoldagen för i år. Ska snart börja gå mot bussen och är så galet otaggad som det går att bli... Har ju som jag skrev tidigare i alla fall gjort ett eget schema över när alla läxor osv ska göras så ska göra mitt bästa för att följa det. Tycker det är allt för enkelt att sitta hemma och lägga ut timmar på när skolarbete ska göras, tänk om det hade varit lika enkelt att bara ta tag i det, är alldeles för lat helt enkelt och hatar det! Den här terminen ska jag i alla fall inte bli besviken på mig själv, har räknat ut att det är 97 skoldagar innan sommarlovet och ska köra till 100% varje dag. 
I november var jag och Julia på ett ungdomsforum där vi bland annat fick besök av en kille som sa något i stil att "Om man ska göra något, gå in för det till hundra procent. Allt annat är bara onödig tid." och det är väll det jag ska försöka leva upp till då...haha. Har jag plugg från kl.18-19 en torsdag, då kör jag allt jag kan under den timmen och släpper det helt sen.
Efter skolan ska jag i alla fall till stallet och ha markarbete med hoppgruppen. Har ingen lust alls till det längre...
 Första gången jag hoppade Verris ♥

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback