Första januari

Fick ett bra avslut på 2013 samt en lika bra start på 2014, jag var tillsammans med Julia och två andra tjejer från stallet. Kom hem strax efter att alla raketer var smällda, måste vila upp mig inför det nya året och januari som jag inviger i stallet precis som föregående år! Har ingen plan för idag mer än att den kommer tillbringas i stallet tillsammans med stallisar och hästarna, Vernell lär behöva en och annan borstning eftersom att jag inte var där igår... Allt ska även fixas åt Mondeo.
Min skötponny Mondeo
 
Är så taggad på att få veta vad 2014 har att komma med. Vi har bytt datum, datum byter vi varje dag men ändå känns det som att ett nytt år kommer med en helt ny start. Well, 2014, nu kör vi för är mer redo än någonsin.

Har för övrigt ett helt lager med inlägg i utkast som väntar på att få publiceras. Har så många idéer att jag suttit i dagar för att få skriva av mig i några tankar, haha. Hade jag inte tänkt längre än till nässpetsen hade ni fått se alla på en gång, men tror att det kan vara bra att ha ett bibliotek att vända sig till om det blir bloggtorka :)
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback