En torsdag som denna

Åker inte till stallet idag, torsdagarna är dagen jag alltid är "ledig" från stallet. Låter som att jag vill vara ledig, men det är skönt att ha en bestämd dag i veckan man kan göra vad man vill med. 
Imorgon är det fredag om man nu på något sätt lyckats missa det (dvs. inte jag då jag typ räknat ner till helgen sen skolveckan började), och gissa vad? Jag slutar kl.16.40. På. En. Fredag. Gotta love life. Kommer ändå kännas bra med fredag, ser framemot den då en helt ny kurs startar för mig, matlagning. Kan bli intressant att se vad det bjuder på!
 
Kommer verkligen inte hålla någon röd tråd genom inlägget men jag måste visa er den här jackan jag vann under sista klubbtävlingen förra året.Gick ju asdåligt på själva tävlingen men vann klubbtävlingscupen för ridskoleryttare, en cup som håller på under hela året där man bland annat får poäng för olika placeringar osv. Liknar ett championat fast i en mycket mycket mindre skala haha. 
Tycker den är sååå fin ♥♥
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback