dålig dag.

Idag är det för mig(och många andra) första skoldagen. Känner mig inte ett dugg motiverad till skolan, om jag ska vara ärligt är jag inte motiverad till något alls längre. 

Red ju lektion igår, men den vill jag helst glömma. Red Kaledo och han var fin, som vanligt! Men jag... vet inte vad det är för fel på mig just nu. Varje gång jag rider känns det jätte dåligt.. Min ridlärare  sa igår att jag inte får ha så höga krav på mig själv. Jag måste andas när jag rider och känna hästens rörelser, ridning ska vara enkelt! 

Tar några stallfriadagar, har planerat att inte fara dit igen förän på lördag. Då ska jag rida Kaledo, min prins <3

haha tack för att ni orkade läsa mitt deep inlägg, brukar vanligt vis inte känna såhär. Men alla måste väll ha dåliga dagar?! någon gång..

/julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback