Dagen

Hej, idag är jag bara hemma som sagt. jag har pluggat lite so och skrivit lite på min no raport.. Hade verkligen velat fara till stallet idag, saknar Joeri superduper mycket även fast jag var hos han i söndags.
Fick bli en egopic efter som jag sitter vi mammas dator och inte har några bilder ;)
Just nu sitter jag och funderar på gymnasiet, är helt stressad vet inte alls vad jag ska ta i andra eller tredje hands val. Men mitt första hands val är solklart..
Ni fick bra ett kort inlägg om vad jag gjort/gör idag, hade inget annat att blogga om då jag inte är i stallet...
//Marie

Kommentarer
Postat av: julia

Vad blir förstahandsvalet? :)

2014-01-21 @ 21:27:39
Postat av: julia

Vad blir förstahandsvalet? :)

Svar: frisör :)
Luleåryttare lrk

2014-01-21 @ 21:28:32
Postat av: Eveline

Vad är ditt förstahandsval? :D

Svar: Frisör :)
Luleåryttare lrk

2014-01-22 @ 14:11:40
URL: http://brkryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback