Bästa köpen i hästväg

Första sommaren jag sommarjobbade tänkte jag "nu har jag mycket pengar, två timmar till så har jag råd med det!". Efter den sommaren kan jag vänta huuur länge som helst för att spara ihop till de saker jag verkligen vill ha och har tittat på under en längre tid. Eftersom att jag har köpt det allra mesta av min utrustning själv så är jag väldigt rädd om sakerna. Mina allra bästa köp är nog det här:
Två schabrak, Equiline Hello Kitty och Glengordon Glamour. Tycker båda är såå fina och passar fint på Vernell, var spontanköp båda två! 
Mina ridstövlar Mountain Horse Supreme High Rider tittade jag på så galet länge innan bestämde mig för att sälja min iPad för att ha råd till dom. De har verkligen hjälpt mig till en bättre sits, förut hade jag värsta "charlie chaplin"-stilen och hur snyggt är det på en skala?
Racesafe säkerhetsvästen och John Whitaker hjälmen drömde jag om minst lika länge som stövlarna, och köpte båda grejerna efter min första sommar med sommarjobb. Det var en sån lycka att få gå in i ridhuset och sitta upp med min alldeles egna drömutrustning. Är än idag väldigt nöjd med köpen så det måste ju vara favoritköpen i hästväg!♥
VILKA ÄR DINA FAVORITKÖP I HÄSTVÄG?
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Emilia - BRKRYTTARE

mina favoritköp är typ Min charles owen ayr8 Leatherlook :) annars har jag bara köpt saker och sen ba nä nu säljer jag det hahah ;)

2014-01-11 @ 18:13:26
URL: http://brkyttare.blogg.se
Postat av: Paulina Molander

Hästarna såklart!

2014-01-12 @ 16:40:53
URL: http://molanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback