Annorlunda schabrak

Hittade dessa schabrak när jag var in på horsemeup och tittade. Har aldrig sett något sånt här tidigare, kanske är helt efter, men tänkte att jag kunda visa er! Kan tänka mig att det kan vara lite roligt om man har en sadel som inte behöver en padd, så får man ändå det där fluffet med hjälp av det här schabraket. + Att jag kan tänka mig att schabraket sitter bättre under sadeln då det inte kan glida omkring som vissa modeller gör! 
Märket heter Mattes och man designar även dessa schabrak så som man själv vill för 1470:-.
 
Du hittar allroundschabraket härDressyrschabraket. Hoppschabraket.
Vet dock inte om jag hade köpt ett sånt här, designen var inte riktigt min stil och till Vernell har jag ju en padd med det där fluffet som man skapat här.
 
HADE DU KUNNAT TÄNKA DIG ETT SÅNT HÄR SCHABRAK?
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Emilia - BRKRYTTARE

Hade inte köpt ett sånt, inte min stil haha. sen känns det som onödigt att köpa ett schabrak för 1500 kr bara för att man får välja färg själv och för att det är "fluff" där som egentligen inte gör något annat än att vara snyggt :D

2014-01-04 @ 11:46:36
URL: http://brkyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback