Anmäld!

Har som Julia också anmält mig till den lokala dressyrtävlingen 8-9 mars idag! Det är ponny och storhäst då som ni kanske förstår. Är så himla taggad, så himla kuuul att få vara jätteseriös med nummerlapp och allt, alltså haha en ridskoleryttares dröm lol. Ska i alla fall bli skitkul och skoj, känns bra att det är hemma ♥
foto. Anna Nilsson eller Andrine Olsen? 
 
Man kan inte anmäla sig till Boden ännu men klasserna har i alla fall kommit ut och de lägsta är LD clear round och LD+. Tror jag bara ska rida CR men ska fråga min ridlärare vad hon tycker. Känns dumt om Vernell nu skulle stanna ut sig i två klasser för då byggs ju det dumma beteendet bara upp ännu mer eftersom att jag inte kan "vinna" över henne på en lokal då man måste gå ut efter tre stopp. Vi får se hur det blir men vad det än blir ska jag rida det bästa bästa jag kan såklart! :)

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

det lägsta är LE i boden :)

2014-01-31 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback