Åka bort och tävla

Gjorde ett kollage med flera saker som ska packas och behövs till tävling på bortaplan. Behöver ju de kläder jag själv ska ha på mig, padden och några borstar, men det här är det jag har hemma och kunde fota.
Innan första tävlingen ska jag skapa en mapp där jag kan ha en packlista, startlistan, ryttarmeddelandet, Vernells papper mm, en mapp med viktiga papper helt enkelt. Julia glömde ju sadelgjorden hemma en gång så ska försöka undvika det haha! 
Första tävlingen här uppe i Norrbotten för ponny är i Boden första mars, en i hoppning. Får se om jag ska åka dit, tanken är ju inte att jag och Vernell ska hopptävla lokala tillsammans men kanske? I annat fall är första tävlingen för oss en hemmatävling helgen efter. I dressyr. Hade varit så himla skönt om första lokala tävlingen för mig var hemma, ingen transport och alltid någon stallis i närheten som kan hjälpa till om det uppstår något. Även om jag inte har med mig en ponny så kommer i alla fall jag vara i Boden och hjälpa andra ridskoleekipage! :)
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback