14 januari

Har startat veckan med att blogga så galet dåligt. Går inte så bra att bara slänga upp ett inlägg när man åker till skolan tidigt och kommer hem från stallet sent. Gör ett nytt försök nu då!
Igår hade vi ju teori på lektionen och vi fick lära oss om hur man stretchar en häst och lite runt det. Var intressant att se hur olika hästar svarade på samma övning, och hur dom gjorde efter att ha gjort samma övningar några gånger. Hade varit roligt att lära Vernell några enkla övningar, tillexempel som att hon ska sträcka sig efter en godis.
 
Idag har det inte hänt något speciellt, slutade så himla tidigt från skolan så åkte och gjorde Mondeo direkt jag slutade, senare på kvällen var det tävlingssektionsmöte. Eftersom att jag ska börja tävla i år så är man med i tävlingssektionen, fick lotter som jag ska sälja (kommer sluta med att jag köper alla själv haha) och så fick jag en uppgift att göra på tävlingar, ska vara på framhoppningen!
Jag och Bella i somras
 
Har alltid hjälpt till under alla tävlingar på något sätt, men är roligt att känna sig behövd och ha en egen uppgift :)
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback