vet inte vad...

Idag har jag haft fullt upp i stallet. Först skrittade och travade jag Kamira i ca 40minuter. Hon var SPÄND och hoppade till för allt och inget. Huvudet på henne var mer uppe i taket än lågt nere, avslappnat. Men hon var mycket bättre i början av passet innan hon började hoppa omkring. 
Sedan red jag Kaledo, eller hann inte rida mer än 10min så hoppade jag av och gick in i stallet igen. Han var inte alls som vanligt och slog mot skänkarna.. han har tydligen varit så här tidigare i veckan också. Det är verkligen inte likt honom, Kaledo skulle aldrig bråka och tjura när man rider.. Men imorgon ska vi kolla igenom honom, vet inte vad jag ska tro..

Jag är jätte orolig, han är ju min bäbis.. <3
/Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback