Veckan

Haft en ärligt VÄLDIGT kass bloggvecka, alla mina tankar har gått åt till skolan och ungdomssektionen. I onsdags hade vi årsmöte där alla vi fyra blev inröstade att sitta med i styrelsen, valberedningen eller som skötaransvariga. Julia är redan framröstad som vice ordförande och vi resterande får veta våra poster på måndag då vi tillsammans kommer sätta och ner och gå igenom uppgifterna. Jag satt ju med i styrelsen förra året så det är självklart något jag önskar att få göra under 2014 med, gärna som bloggansvarig som jag även var under 2013. lulearkus.blogg.se
 
I helgen händer inget speciellt. Fredag kväll kommer jag befinna mig i stallet som häst-ledare under ett projekt som nyss är startat mellan en ungdomsgård och Luleå Ridklubb. Tror det kommer vara ganska intressant och kul faktiskt!
 
Om jag inte suttit på möte har jag borstat på Vernell under kvällarna, bästa bästa Verris♥
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback