världens bästa Kaledo

Herre gud vilken dag detta har varit.. Först bakade jag semlor, sedan till stallet för att fixa Ferro. Skrittade även Kamira en liten snabbis(saknar faktisk henne.. minns ni våran "tid"?) och till sist red jag ett toppen pass på Kaledo.
 
Det gick verkligen jätte bra. Skrittade honom på tygeln rätt länge för att få honom med mig. Travade lite och flyttade honom undan för skänkeln. Gjorde även lite skänkelvikning i galopp också, shit vad bra det gick.
Om jag ser tillbaka och tänker på hur det gick de första gångerna jag red honom har vi båda utvecklats ENORMT!
Känslan när man känner framgång är magisk, då vet jag att vi lyckats!♥
/Julia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback